کد خبر: 1062224
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچ دانش‌آموز و کلاس درسی در اول مهرماه بدون معلم و کتب درسی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، برزگر در مراسم توزیع تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس استان اردبیل اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای شروع سال تحصیلی مطلوب و مناسب،‌ سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا در ۱۰ روز باقیمانده توزیع کتب درسی را در بین دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: از دیروز با تأمین یک میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان استان و تحویل آن به نواحی و مناطق آموزش و پرورش کار حمل کتب درسی به واحدهای آموزشی شروع شده و با اعلام مدیران مدارس، اولیای دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کتاب به مدارس ثبت‌نامی مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۹۹ درصد دانش‌آموزان استان در کنار ثبت‌نام در کلاس‌های درسی، نسبت به خرید کتاب در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کرده بودند که بر همین اساس توزیع کتاب‌ها در بین استان‌ها انجام شده و کار حمل کتاب به مدارس در مرحله انجام است.

برزگر افزود: در هفته جاری تمام کتب دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توزیع خواهد شد و به هیچ وجه توزیع کتاب‌های درسی در کتابفروشی‌های استان نخواهد بود و این کار تنها از طریق مدارس و مدیران به انجام خواهد رسید.

وی به باز بودن سامانه ثبت‌نام کتب درسی تا آخر شهریور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده و یا ثبت اطلاعات را در سامانه انجام ندادند باید در فرصت باقیمانده این کار را انجام دهند تا با تعیین کلاس درسی کتب خود را درخواست کرده تا از طریق پست در کوتاهترین زمان دریافت کنند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل خاطر نشان کرد: ما هیچ واحد آموزشی در استان نخواهیم داشت که در اول مهرماه بدون معلم بوده و یا دانش‌آموزان کتاب درسی نداشته باشند چرا که از روز اول مهرماه به معنای واقعی شروع کلاس‌های درس را به صورت ترکیبی اعم از حضوری و مجازی شاهد خواهیم بود تا به تدریج با اتمام واکسیناسیون معلمان و بهبود شرایط کرونایی تحصیل به شکل حضوری به انجام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر