کد خبر: 1062222
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آبرسانی سیار به ۱۴۷ روستای درگیر تنش آبی در استان اردبیل توسط سپاه و بسیج انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در بازدید از اجرای طرح نهضت آبرسانی سیار و مستمر در مناطق محروم اردبیل اظهار داشت: آبرسانی مستمر توسط نهضت آبرسانی سپاه به شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گرفته که در برخی موارد نیز به صورت موردی است.

وی بیان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای درگیر تنش آبی به 147 روستای استان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه با ادامه نهضت آبرسانی در استان اردبیل درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و سپاه و مسئولان استانی و فرماندهان، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص در روستاهای درگیر تنش آبی آماده‌سازی شده و در این زمینه 147 روستای استان در قالب این طرح آبرسانی شده‌اند.

محمدی‌اصل ادامه داد: تاکنون با تلاش‌های انجام یافته 649 تانکر آب شرب با ظرفیت 5 میلیون لیتر در 147 روستای استان توزیع شده و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با خدمت به مردم توفیق الهی را کسب کرده و برای حل مشکلات موجود کشور به صورت جهادی و انقلابی‌وار کنیم.

وی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به مردم جزو اولویت‌های اساسی استان اردبیل به خصوص با استفاده از توان انسانی و استفاده از تجهیزات مورد نیاز است که به همین منظور تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در راستای خدمت به مردم پیشگام باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر