کد خبر: 1059621
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
رئیس حوزه هنری استان اردبیل:
رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: به ‌مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، نمایشگاه مجازی سوگواره هنر عاشورایی در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، امیر رجبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) نمایشگاه مجازی سوگواره هنر عاشورایی در اردبیل راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: با توجه به این که شرایط لازم برای برگزاری حضوری این نمایشگاه به دلیل شرایط حاکم کرونایی مهیا نشد، بنابراین برگزاری این نمایشگاه به این شکل برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل، ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان در زمینه‌های خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی پوستر و گرافیک با موضوع محرم و عاشورا به نمایش درآمده است.

رجبی تصریح کرد: ظرفیت هنرمندان برای ترویج فرهنگ عاشورای حسینی در استان اردبیل به‌کارگیری می‌شود تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: ابزار هنر به عنوان یکی از تأثیرگذارترین وسیله انتقال محسوب می‌شود که اذهان عاشقان حسینی را مغلوب و این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر