کد خبر: 1057658
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
نماینده مجلس گفت: ۶ روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شده و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور می‌زنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بی‌فایده بودن ۶ روز تعطیلی در کشور به بهانه کرونا اظهار داشت: متأسفانه برخی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نقض غرض است و حتی برخی مصوبات با مصوبات این ستاد همخوانی ندارد.

وی افزود: ۶ روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شده و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور می‌زنند و حتی در برخی ورودی‌های شهر‌ها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافرین وجود نداشته است.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به جای اینکه با مصوبات و محدودیت‌ها به دنبال کاهش تعداد جان‌باختگان و مبتلایان کرونا با شیم با این ۶ روز تعطیلی به شیوع بیشتر کرونا در کشور کمک کردیم که نتایج و آثار و تبعات آن در دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود که این کار نتیجه همخوانی نداشتن تصمیمات دستگاه‌های و مصوبات ستاد کرونا است.

سعیدی گفت: رفتار مردم تابعی از رفتار مسئولین است و وقتی رفتار‌های متناقض از سوی مسئولین دیده می‌شود مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: هیچ گزینه‌ای جز توجه به واکسیناسیون کرونا برای مقابله با این ویروس نیست البته در شأن ایران و ایرانی نیست که برای واکسیناسیون به ارمنستان سفر کنند و حتی وضعیت واکسیناسیون پاکستان از ما بهتر باشد.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور‌هایی مانند چین و روسیه که علم دوستی با ایران را در دست دارند نشان دادند که در شرایط سخت ما را تنها می‌گذارند.

سعیدی عنوان کرد: وزارت بهداشت به جای آنکه به دنبال پاسخگویی به اظهارات منتقدین باشد و گاهی اوقات این کار را با هتاکی صورت می‌دهد بهتر است به وظیفه ذاتی خود پرداخته و در زمینه واکسیناسیون سراسری شاهد تغییرات اساسی باشیم. این در حالی است که در جنوب استان سیستان و بلوچستان وضعیت ویروس کرونا و شیوع آن فاجعه‌بارتر بوده و محدودیت‌های زیرساختی و بهداشتی کشور در آنجا از میانگین کشوری هم پایین‌تر است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار