کد خبر: 1057525
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری و در رشته علوم تجربی رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری با حضور در منزل دانش‌آموز برتر اردبیلی در کنکور سراسری و در رشته تجربی اظهار کرد: پارسا فتحی دانش‌آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه یک اردبیل در کنکور سراسری و در رشته علوم تجربی توانست جایگاه دوم را کسب کرده و همچون سال گذشته استان اردبیل در کنکور سراسری درخششی بی‌نظیر داشته باشد.

وی تصریح کرد: با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش در رشته علوم تجربی، پارسا فتحی توانست از ناحیه یک اردبیل در جایگاه دوم قرار گیرد که قطعاً در بهترین دانشگاه‌های کشور ادامه تحصیل خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به موفقیت اخیر دانش‌آموز اردبیلی در المپیاد زیست‌شناسی اشاره کرد و گفت: زهرا حسینی‌نیا افتخار استان اردبیل به عنوان عضو چهار نفره تیم المپیاد زیست‌شناسی کشورمان که در پرتقال حاضر شده بود، توانست مدال طلا را از آن خود کند که مراسم تجلیل از این قهرمان علمی فردا در اردبیل برگزار خواهد شد.

ناصری افزود: در سال‌های اخیر دانش‌آموزان استان اردبیل موفقیت‌های بی‌نظیری را در آزمون‌های سراسری و المپیادها به دست آوردند که این موفقیت‌ها قطعاً در سال‌های آینده تداوم خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند اعلام جایگاه استان‌ها در کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش زود است اما در شهریور و بعد از اعلام نهایی آزمون سراسری، ارزیابی استان‌ها و جایگاه آنها از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد که قطعاً استان اردبیل جز استان‌های ممتاز کشور محسوب می‌شود.

ناصری اضافه کرد: تمام تلاش معلمان و دانش‌آموزان این استان در رشته‌های مختلف بر این است تا درخششی بی‌نظیر در عرصه‌های علمی و نخبگی به دست آورده تا نام و آوازه اردبیل را جهانی و حتی بین‌المللی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در آینده نزدیک از برترین‌های کنکور در استان اردبیل تجلیل خواهد شد که قطعاً تجلیل و تکریم از پارسا فتحی دارنده عنوان دوم رشته علوم تجربی آزمون سراسری نیز از جمله برنامه‌های تجلیل و تکریم خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر