کد خبر: 1057189
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: بسیج سازندگی و سپاه استان در دهه امامت و ولایت و نکوداشت این ایام برنامه‌های متنوعی در سرتاسر استان ایلام برگزار کرد.
جلیلیان
علی ملک زاده بیان کرد : توزیع کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های بهداشتی و توزیع غذای گرم و قربانی در بین مردم محروم در سرتاسر استان ایلام و همچنین اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به سرتاسر استان ایلام و مخصوصا شهرستان هلیلان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: هم اکنون میزبان ۱۳۰ نفر از گروه‌های جهادی دانشگاه صنعتی شریف هستیم که در روستا‌های هلیلان و در خصوص محرومیت زدایی فعالیت می‌کنند؛

ملک زاده عنوان کرد: فعالیت‌ها در این شهرستان با توجه به استعداد و ظرفیتی که در گروه‌های جهادی و بنیاد‌هایی که در سطح شهرستان هلیلان وجود دارد انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در پایان تصریح کرد: با محوریت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  ویسیج سازندگی استان به نام و یاد شهدا و سرداران و سه هزار شهید ایلام برنامه‌های در بحث برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی برای این شهرستان در نظر گرفته شده که در ماه‌های آتی برای خدمات رسانی به مردم در جهت رفع محرومیت زدایی خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر