کد خبر: 1056361
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی ادارات و اصناف طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از روز گذشته آغاز شده و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: با ادامه‌یافتن روند شیوع بیماری و افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، پیشنهاد تعطیلی و اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه در کشور و خصوصا برای تهران و البرز به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت روز دوشنبه (۲۸ تیرماه) در خبری اختصاصی به تسنیم از موافقت روحانی با تعطیلی تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده خبرداد.

قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز ظهر دوشنبه طی اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها را اعلام کرد.

محدودیت‌ها به شرح زیر است:

- محدودیت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ دوشنبه مورخ ۲۸-۴-۱۴۰۰ تا ساعت هفت صبح دوشنبه ۴‌ـ‌۵‌ـ ۱۴۰۰ ادامه خواهد دارد.

- سفر از/ به کلیه شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است و خروج خودرو‌های شخصی، با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های دیگر شهر‌ها به تهران و البرز ممنوع می‌باشد.

- خودرو‌های شخصی دارای پلاک این دو استان، چنانچه برای خروج مراجعه نمودند، عودت و درصورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می‌گردند.

- بانک مرکزی نسبت به تعطیل نمودن تمامی شعبه‌های بانک‌ها در استان‌های تهران و البرز در بازه زمانی اعلامی، اقدام کند.

** تعطیلی مشاغل به‌شرح ذیل در همه شهر‌های قرمز کشور در سراسر کشور:

رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها (به‌استثنای فعالیت‌های بیرون‌بر)، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی، شهربازی‌ها و باغ‌وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار