کد خبر: 1051666
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
شهردار اصفهان:
قدرت اله نوروزی گفت: سرانه فرهنگی و ورزشی شهر اصفهان با اجرای پروژه های متعدد مانند ساخت مجموعه غدیر افزایش می یابد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، شهردار اصفهان در آئین بهره برداری از سالن ‌های بدنسازی مجموعه ورزشی باغ غدیر با بیان اینکه با اجرای پروژه ‌های متنوع درصدد افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی در حد سرانه استاندارد هستیم تا نیاز مردم تأمین شود، اظهار کرد: با مرتفع شدن شرایط کرونایی و با حاکم شدن شرایط عادی هر روز شاهد حضور مردم برای شنا و ورزش در این مجموعه ورزشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی باغ غدیر محیطی بسیار مناسب برای سلامت روح و جسم آقایان و بانوان است و نوع معماری، طراحی و تجهیزات شامل باشگاه، سالن بدنسازی و استخر برای آقایان و بانوان به کار رفته می‌تواند فضای شاد و محیطی مناسب را برای گذران اوقات فراغت فراهم کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بسیار خوشحالم که در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان و در محیطی فرحناک و سرشار از شادی برای سلامت و روح و جسم هستم؛ امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در مجموعه باغ غدیر فراهم شده تا علاقه مندان به ورزش از آن استفاده کنند.

افتتاح 650 میلیارد تومان پروژه طی دو هفته اخیر در 3 سازمان شهرداری

در ادامه این مراسم، حسین امیری بیان کرد: طی دو هفته گذشته سازمان میادین بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه، سازمان آتش نشانی نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان و سازمان پسماند نزدیک ۵۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رساند تا به ظرفیت شهر بیفزاید.

وی افزود: بازارهای کوثر در مناطق ۱۵ گانه برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دوره که ما با مشکلات زیادی از جمله کرونا، تورم و تحریم روبرو بودیم که تأثیر زیادی بر منابع اقتصادی و درآمدی شهرداری گذاشت، اما بسیار مدبرانه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و تا کنون پروژه‌های بسیار زیادی اجرا شده است.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها استفاده شده است به طوری که در تمامی مناطق ۱۵ گانه پروژه‌های مشارکتی فعال است. در همین راستا بازسازی مجموعه باغ غدیر با کمک بخش خصوصی انجام شد تا محیطی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان مهیا شود.

بازسازی کامل استخر مجموعه ورزشی غدیر با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار

همچنین محمد مجیری با اشاره به اینکه باغ غدیر یکی از بی نظیر ترین مجموعه‌های وزرشی اصفهان است که دارای دو استخر و سالن بدنسازی مجزا برای آقایان و بانوان است، اظهار کرد: امکاناتی نظیر زمین ورزشی چمن مصنوعی، هارد کورت تنیس، زمین بسکتبال و والیبال این مجموعه را به یکی از مجموعه‌های ورزشی بی نظیر استان اصفهان بدل کرده است که حق مردم اصفهان است.

وی ادامه داد: برای بازسازی کامل استخر مجموعه ورزشی غدیر ۴۷ میلیارد ریال هزینه شد البته بخش بدنه سازی نیز توسط بخش خصوصی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری تقویت و توسعه ورزش همگانی بوده و مجموعه ورزشی باغ غدیر متعلق به شهرداری اصفهان است از هر حیث ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده ورزش شهروندان را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا فرصتی برای بازسازی مجموعه ورزشی غدیر به وجود آمد تا بازسازی کامل به ویژه در بخش تأسیسات این مجموعه ورزشی رخ دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر