کد خبر: 1050551
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران را تشریح کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: بیش از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه با امکانات لازم همچون تانکر آب و تجهیزات تنفسی و تجهیزات مربوط به اطفای حریق از همان لحظات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بیش از ۶۰ خودرو‌های آتش نشانی تهران به همراه ۱۴۰ پرسنل عملیات اطفاء حریق در پالایشگاه را با همکاری شهرداری منطقه ۲۰، نیرو‌های هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه جاری شدن مواد از یک مخزن خطر شعله‌وری آتش به سایر مخازن را داشت، گفت: امکان سرایت آتش به سایر مخازن بسیار زیاد بود، ولی نیرو‌های آتش نشانی با عملیات چند جانبه همراه با آب و کف موفق به کنترل شعله‌های آتش شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است، گفت: مواد داخل مخزن قابلیت شعله وری داشت، ولی به هیچ عنوان مواد قابلیت انفجار نداشت.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود تا کنون چندین انفجار در این مخازن رخ داده، داده صحت ندارد و تنها موضوع شعله وری آتش بود که اکنون هم به طور کامل حادثه تحت کنترل است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار