کد خبر: 1047453
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
رئیس مجلس با تاکید براین که الان وقت نقد همدیگر نیست بلکه وقت آن است که کنار هم بایستیم و همه برای پیروزی جریان انقلابی در انتخابات تلاش کنیم گفت: برای تحقق این هدف مهم نیاز به «وحدت»، «پیروزی با کمپین قوی» و «دولت کارآمد» هستیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته (سه شنبه) در نشست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ضمن ارائه تحلیلی از شرایط منطقه با بیان این که آمریکا به‌دنبال مهار جمهوری اسلامی در منطقه است و لذا نمی‌تواند از انتخابات پیش رو و ایجاد چالش‌های جدی در آن چشم پوشی کند، گفت: در فرصت ۳ هفته تبلیغات انتخابات، آمریکا با استفاده از ضعف‌ها و حتی گاف‌هایی که خود ما در جریان انقلاب می‌دهیم علیه انتخابات عملیات خواهد کرد چرا که به دنبال دو قطبی کردن جامعه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی همچنین با بیان این که جریان‌های غربگرا نیز تلاش خواهند کرد که ریشه مشکلات را از مدیریت و کارامدی دور کرده و به سیاست خارجی و استکبارستیزی نسبت دهند و سیاه نمایی کنندگفت: این که چه دولتی با چه رویکردی با چه عملکردی روی کار بیاید مهم است و باید دولتی مبتنی بر باور‌های انقلابی با رویکرد اقتصادی و حل مشکلات و کارامد روی کار بیاید تابتوانیم سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

قالیباف در آسیب شناسی چالش‌های پیش روی جبهه انقلاب گفت: شرایط الان حتی مثل انتخابات سال ۹۶ هم نیست چرا که آنجا گرچه تعدد در نامزد‌ها داشتیم، اما در نهایت با یک نامزد حضور پیدا کردیم درحالی که اکنون هرکس احساس می‌کند که خودش باید بیاید جبهه انقلاب را نجات دهد، ولی با این وضع راه به جایی نمی‌بریم و باید در جبهه انقلاب به گونه‌ای تدبیر می‌شد که حتی کسانی که از این جبهه نام نویسی می‌کنند و در تبلیغات حضور می‌یابند مشخص می‌شدند تا در رقابت‌های تبلیغاتی همدیگر را تخریب نکنند.

قالیباف با تاکید بر این که در انتخابات ما حتما باید اجماع سازی جریانی ایجاد کنیم گفت: هیچ کس حق ندارد مقابل تصمیم جبهه انقلاب به عنوان نامزد بگوید من اصلح هستم یا بگوید فلانی باید اینجا باشد یا آنجا، چرا که ما در ۲۸ خرداد با انتخابات و رئیس جمهور مواجه نیستیم بلکه با این آزمون مهم مواجه هستیم که آیا می‌توانیم از میراث امام محافظت کنیم یا می‌خواهیم با سلایق مختلف ورود کرده و آن را تضعیف کنیم؟

وی با بیان این که گاهی می‌شود با حرف و بیانیه از انقلاب دفاع کنیم تاکید کرد:، اما الان وقت عمل و آزمون برای دفاع از انقلاب است.

قالیباف با تاکید بر این که الان دیگر وقت نقد همدیگر نیست گفت: الان وقت آن است که کنار هم بایستیم تا جریان انقلاب بتواند موفق شود وبرای تحقق این هدف مهم نیاز به «وحدت»، «پیروزی با کمپین قوی» و «دولت کارامد» هستیم.

رئیس مجلس با تاکید بر این که کارامدی بعد از پیروزی در انتخابات مهم‌تر از دو مرحله گذشته است گفت: اگر همه این کار‌ها را انجام دهیم، اما در اداره کشور چه دولت، چه مجلس و چه قوه قضائیه اختلاف وجود داشته باشد نمی‌توانیم ثبات اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم.

قالیباف با بیان این که به عنوان عضوی از جبهه انقلاب همه ما موظف هستیم که اجماع سازی کنیم و در حوزه‌های انتخابیه بایستیم و منسجم کار کنیم تا مردم پای صندوق بیایند گفت: الان وقت بیانیه دادن و حرف نیست بلکه وقت ایستادن در میدان است، الان زمانی است که همه منسجم بایستیم تا اجماع کنیم و جریان انقلاب پیروز شود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
برونده این اختلاس گر به کجا رسید؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار