کد خبر: 1047424
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۳۵۰ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: علیرضا زالی، رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از اورژانس بیماران تنفسی و ICU بیماران حاد تنفسی ویژه بیماران کرونا و چندین پروژه درمانی بیمارستان لقمان حکیم اظهار کرد: شیب کاهش بیماری در تهران، کمتر از سایر مناطق کشور است و علت اصلی آن این است که بیماران در تهران با وضعیت حال بد مراجعه می‌کنند.

زالی افزود: وضع رنگ بندی تهران هنوز تغییر چندانی پیدا نکرده است، اگرچه میزان بستری افت کرده، اما از نظر عملکردی، همچنان این وضع قرمز است.

وی گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۳۵۰ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که از این تعداد یک هزار و ۹۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. در شبانه روز گذشته ۱۰۵۰ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شده که تعداد ۲۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۳۰۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ مرکز برای رمدسیویر تراپی برای درمان سرپایی در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، طرح ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و در این مدت هیچ مجوزی، جهت خروج از استان تهران صادر نمی‌شود؛ البته در تهران ۲۵ نقطه اصلی خروجی داریم که کنترل آن کار سختی خواهد بود.

زالی بیان کرد: از شنبه هفته آینده واردات واکسن با شتاب بیشتری شکل می‌گیرد. آمادگی کامل داریم تا تعداد نیروی انسانی و فضای واکسیناسیون را بیشتر از گذشته کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار