کد خبر: 1046376
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
همزمان با هفته معلم:
همزمان با هفته معلم آیین سپاس از معلم در شهرهای مختلف استان اردبیل با تجلیل و تکریم از جامعه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، استاندار اردبیل در این مراسم معلمان را انسان‌هایی شریف در تربیت و تعالی نیروهای متعهد و متخصص اعلام کرد و گفت: رسالت معلمان شبیه رسالت انبیاست که با قوت و قدرت در مسیر تعلیم و تربیت بشر و رسیدن به اهداف انسانی گام برداشتند.

اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: با تلاشی که معلمان در سنگر تعلیم و تربیت انجام می‌دهند،‌ در حقیقت برای سال‌های آینده می‌توان نیروهای انسانی شایسته را در مناصب و صحنه‌های خدمت‌رسانی به عینه مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: جمعی از معلمان علاوه بر حضور در سنگر تعلیم و تربیت با روحیه عالی در ساخت مدرسه نیز مشارکتی جدی دارند که جا دارد از زحمات و تلاش معلمان فرهیخته در این حوزه قدردانی کنیم.

استاندار اردبیل به ساخت 397 مدرسه به همت خیرین در سطح استان اشاره کرد و افزود: 54 مدرسه نیز با تلاش انسان‌های فرهیخته و نیکوکار در سطح استان اردبیل در حال انجام است.

بهنام‌جو رویکرد توسعه استان را توجه جدی به نیروی انسانی ماهر و متخصص اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه به تلاش و مجاهدت معلمان و مربیان بیش از گذشته نیاز داریم و قطعا تلاش آنها در سنگر تحول استان بی‌نظیر خواهد بود.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به فعالیت 19 هزار معلم و جامعه فرهیخته فرهنگی اشاره کرد و گفت: با تصویب دولت و تأیید نهایی مجلس،‌ طرح رتبه‌بندی معلمان در مرحله دوم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

احمد ناصری خاطر نشان کرد: در سایه تلاش معلمان 88 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش برنامه‌های آموزشی شبکه شاد قرار گرفتند و همچنان با ادامه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تقویت این حوزه و فعالیت‌ها را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما هیچ چالشی در حوزه نیروی انسانی نداریم و با استخدام‌های جدید و فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، بخش عظیمی از نیروی جوان به مجموعه آموزش و پرورش تزریق می‌شود تا فعالیت‌ها شکل مناسبی به خود بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تدبیر و تلاش دولت دوازدهم در حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش در سطح استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر نه تنها واحدهای آموزشی نیمه‌تمام به اتمام رسیده بلکه شاهد تکمیل 23 سالن ورزشی و 46 نمازخانه در سطح استان بودیم.

ناصری به تکمیل 54 مدرسه نیمه‌تمام و افتتاح مدرسه حیات طیبه تا یک ماه آینده اشاره کرد و گفت: با مساعدت‌های انجام شده فضای خوبی برای آموزش و پرورش در بهره‌مندی از منابع مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری به وجود آمده و در کنار آن ردیف مشخص در جهت مستندسازی املاک آموزش و پرورش در قانون بودجه شکل گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر