کد خبر: 1044724
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
وزارت دفاع یمن در صنعا اعلام کرد؛
وزارت دفاع یمن در صنعا اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به سمت محاصره شهر راهبردی مأرب از دو ورودی غربی و جنوبی آن در حرکت هستند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: وزارت دفاع یمن در صنعا اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به سمت محاصره شهر راهبردی مأرب از دو ورودی غربی و جنوبی آن در حرکت هستند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در حال کامل کردن روند کنترل بر سلسله جبال البلق القبلی مشرف بر سد مأرب و منطقه صرواح در غرب این شهر هستند.

وزارت دفاع یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی منطقه حمه الحجیلی را تحت کنترل خود درآوردند و نبرد را به التومه العلیا و التومه السفلی واقع در پنج کیلومتری مقر فرماندهی منطقه نظامی سوم وابسته به نیروهای هادی در مناطق غربی شهر مأرب منتقل کرده اند.

براساس بیانیه این وزارتخانه، نیروهای یمنی در حال محاصره شهر مأرب از سمت ورودی‌های غربی و جنوبی آن هستند تا از این طریق وارد شهر شوند.

وزارتخانه مذکور تاکید کرد: شهر مأرب بیش از هر زمان دیگری به آزادسازی نزدیک شده است.

موقعیت جغرافیایی مأرب به این استان اهمیت استراتژیک بالایی داده و نخستین و بزرگترین پایگاه نظامی نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن به شمار می‌رود و حاوی مقرهای وزارتخانه‌های دولت مستعفی یمن، نیروهای ائتلاف سعودی، ریاست ستاد کل این نیروها و فرماندهی دو منطقه نظامی سوم و هفتم وابسته به دولت عبدربه منصور هادی است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Said
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
دمشون گرم شیرمردان یمنی را ، خدا قوت شیرمردان یمنی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار