کد خبر: 1043843
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم‌هایی که در نیم فصل یارگیری می‌کنند شرایط بهتری را در ادامه فصل دارند، اما متاسفانه این شرایط برای ما رقم نخورد و باید با دست خالی بازی‌ها را ادامه دهیم.
جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل العین و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ابتدا باید بگویم سال گذشته تلاش بسیار زیادی را کردیم و توانستیم رتبه سوم را در لیگ به دست بیاوریم. متاسفانه برخی شرایط باعث شد ما در پلی‌آف باشیم وگرنه با توجه به رتبه‌ای که به دست آوردیم باید مستقیم به لیگ قهرمانان صعود می‌کردیم. شرایط به شکلی پیش رفت که باید در پلی‌آف حضور پیدا می‌کردیم. همیشه بازی با تیم‌های حاشیه خلیج فارس و مخصوصا العین که سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد خیلی سخت است و بازیکنانی دارند که در لحظه می‌توانند تعیین کننده باشند.

او ادامه داد: بچه‌های ما خیلی در این بازی زحمت کشیدند و به نکات تاکتیکی گوش دادند و توانستیم العین را شکست دهیم و اولین قدم را محکم برداریم. امیدواریم در این مرحله هم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا در آخر سربلند باشیم و به تیم فولاد افتخار کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. ما توانستیم مقابل العین فضا را از آن‌ها بگیریم و روی نقاط ضعف‌شان کار کردیم و توانستیم گل بزنیم. درباره صالح حردانی باید بگویم قرارداد این بازیکن ۵۰ میلیون تومان است و موقعی که من به فولاد آمدم حتی قرارداد حرفه‌ای نداشت که من از باشگاه خواهش کردم با او قرارداد ببندند و شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: خداراشکر او روز به روز دارد پیشرفت می‌کند و از نظر فنی پیشرفت خیلی خوبی کرده است و به نظر من یکی از بهترین دفاع‌هایی است که می‌تواند به تیم ملی کشورمان کمک کند. می‌تواند حداقل به لیست تیم ملی کمک کند و بهتر از این است که بازیکن چپ پا را در سمت راست تیم ملی استفاده کنیم. صابر حردانی از آن بازیکنان است که آینده فوتبال ماست و باید هر چه زود‌تر از او استفاده کنیم. ما باید بتوانیم از این جوانان استفاده کنیم. در مجموع تیم ما مقابل العین عملکرد بی نقصی داشت. العین در ۱۷ بازی گذشته در همه بازی‌هایش گل زده، اما مقابل ما نتوانست گلزنی کند.

او در رابطه با محرومیت فولاد در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: ما سال گذشته در نیم فصل دوم با سه بازیکن جدید قرارداد بست و دیدید که چه حرکت رو به جلویی در این نیم فصل داشتیم و در نهایت به جام باشگاه‌های آسیا صعود کردیم. این مشکل از یک بازیکن بی‌تجربه به وجود آمد که هم برای ما، هم برای خودش و هم برای باشگاه استقلال مشکل ساز شد. من توقعم از مسئولان این بود که به خاطر حضورمان در آسیا به ما کمک شود، چون ما نماینده ایران هستیم. این شرایط را برای ما سخت کرده است و می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم تا نماینده شایسته برای فوتبال‌مان باشیم. تیم‌هایی که در نیم فصل یارگیری می‌کنند شرایط بهتری را در ادامه فصل تجربه می‌کنند، اما متاسفانه این شرایط برای ما رقم نخورد و باید با دست خالی بازی‌ها را ادامه دهیم.

نکونام با بیان این‌که امیدوارم خستگی روی کار ما تاثیر نگذارد، عنوان کرد: امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم مردم ایران و هواداران فولاد را خوشحال کنیم و شرمنده آن‌ها نشویم.

او درباره میزبانی عربستانی‌ها خاطرنشان کرد: میزبانی آن‌ها تا قبل از بازی پلی‌آف عالی بود، اما متاسفانه زمین تمرینی که در اختیار ما قرار گرفته است زمین خوبی نیست و شرایط خوبی ندارد. دور زمین تمرین ما دارند زمین تنیس می‌سازند و باعث شده است گرد و خاک شدیدی به وجود بیاید و تمرین ما به مشکل بخورد. من از سعید آذری خواهش کردم به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بزنند و زمین را عوض کنند، اما هنوز موافقت نشده است. قرار بود توپ‌های بازی را به ما بدهند که هنوز این اتفاق نیفتاده است. در حال حاضر شرایط مثل قبل از بازی اول نشده است، اما قول داده‌اند فردا شرایط را فراهم کنند و امیدوارم با تمرکز بیشتری بتوانیم شرکت کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره دیدار تیمش مقابل السد گفت: نتایج این فصل السد گویای همه چیز است. تمام بازیکنان این تیم بازیکنان با کیفیتی هستند و یک تیم بسیار قوی است. این گروه سخت‌ترین گروه رقابت‌هاست و به نظر من گروه مرگ است. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای باشیم. اگر مقابل السد یک لحظه اشتباه کنید شما را جریمه و شرایط را سخت می‌کنند. چیزی که مهم است این است که اسم‌ها و رسم‌ها در زمین نتیجه‌ای به دست نمی‌آورند. البته شرایط تیم ما از همه نظر با السد خیلی فرق می‌کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار