کد خبر: 1043709
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی خبرداد
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی انجام شده که این اقدام گام بلندی در پشتیبانی از تولید می باشد.

حسن افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مستند به مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شده است.

وی افزود:با گازرسانی انجام شده به 1168 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، 66 میلیون و 861 هزار لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده که این مهم علاوه بر کاهش هزینه های تولید موجب کمک به رشد اقتصادی استان و کشور و حفظ و صیانت از محیط زیست می شود.

افتخاری ادامه داد: واحدهای تولید و صنعتی توسط شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت نفت تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از سیاست های شرکت گاز استان حمایت و پشتیبانی از مجموعه های تولیدی و صنعتی است. در سه سال گذشته رقمی بالغ بر 290 میلیارد تومان برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در این استان هزینه شد.

این مقام مسئول از حمایت‌ شرکت ملی گاز ایران، همراهی مسئولین استانی و تلاش و ایثار کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی در تحقق اهداف ابلاغی برای ارائه خدمات به بخش تولیدی استان قدردانی کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شرکت گاز خراسان رضوی مصمم است تا امسال نیز بیشترین سهم و عملکرد کشور را در زمینه تامیین سوخت پاک گاز طبیعی و گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده بهینه از ظرفیت قانونی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید را محقق کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار