کد خبر: 1043690
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان
رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور در حالی با معرفی نفرات برتر در رامسر به کار خود پایان داد که علی خرمدل از آکادمی کشتی فرزندان کارگر (آکادمی اکبرفلاح) تنها کشتی گیر تهرانی بود که در جمع مدعیان خود را به سکوی قهرمانی وزن ۵۱ کیلوگرم رساند.
آکادمی کشتی فرزندان کارگر (اکبر فلاح) از جمله مراکز بزرگ و مهم پرورش استعداد‌های نوجوان و جوان در کشور است که بیش از ۵۰۰ نوجوان و جوان در این آکادمی زیر نظر مربیان سازنده و با مدیریت اکبر فلاح از قهرمانان خوش نام جهان فعالیت می‌کند.
اغلب ملی پوشان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان طی سال‌های گذشته بر خواسته ازاین آکادمی بوده اند و باید به اکبر آقای فلاح مربی سازنده و با اخلاق کشتی جهان و همکارانش در آکادمی فرزندان کارگر که به آکادمی خود اکبر فلاح مشهور است خدا قوت و دست مریزاد گفت.
مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی از گذشته‌ها مرکز پرورش قهرمانان پرآوازه جهان و المپیک بوده و نفراتی مثل زنده یاد شمس الدین سید عباسی – اکبر فلاح – عباس جدیدی – علیرضا دبیر و خیلی از قهرمانان آسیا فعالیت قهرمانی و رسمی خود را از این مجموعه در جنوب پایتخت آغاز کرده اند.
این مجموعه بزرگ که سال ۱۳۴۸ در خیابان خزانه بخارایی احداث شده هنوزهم، چون نگینی درخشان در جنوب پایتخت می‌درخشد و نقش مهمی در سلامت نسل نوجوان و جوان در این منطقه آسیب پذیر ایفا می‌کند.
مجموعه کارگران شهید معتمدی سال گذشته پس از بازدید محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بازسازی تقریبا کامل قرار گرفت که با تکمیل و بازسازی خوابگاه به یکی از مجهز‌ترین مجموعه‌های ورزشی تبدیل خواهد شد.
زمین چمن فوتبال – استخر بزرگ و مجهز – سالن‌های بدنسازی –کشتی – دو سالن چند منظوره – تالار – رستوران و اولین سالن ورزشی رزمی از جمله امکانات این مجموعه است، ولی در حال حاضر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل سایر مجموعه‌ها مورد استفاده زیادی قرار ندارد، اما با رفع محدودیت‌های کرونا یقینا دوباره رونق خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار