کد خبر: 1043421
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: لرستان جزو ۱۲ استان کشور که دارای وضعیت خطرناک به لحاظ بیماری هستند، قرار دارد و متأسفانه نمودار کرونای استان در یک روند صعودی قرار دارد.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا هستند و تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری نیز در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی شدت این بیماری در روزهای آینده بیشتر شده و در نهایت تعداد مرگ ناشی از کرونا افزایش یابد.

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، یادآور شد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان جز ۱۲ استان کشور که دارای وضعیت خطرناک به لحاظ بیماری هستند، قرار دارد و متأسفانه نمودار کرونای استان در یک روند صعودی قرار دارد.

خادمی عنوان کرد: برای مهار این پیک تمهیدات مورد نظر اندیشیده شده و بیمارستان‌های سطح استان بخش‌های بیشتری را برای درمان بیماران کرونایی آماده و تجهیز کرده‌اند.

وی افزود: راه حل اصلی برای مهار این پیک رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم است و از آنها می‌خواهیم در صورت امکان از مراجعه به ادارات، حضور در تجمعات و برگزاری هرگونه مراسم خودداری کنند و اصناف نیز با توجه به اعمال محدودیت‌های هوشمند از دوشنبه گذشته، نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کنند تا بتوانیم از این موج نیز عبور کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار