کد خبر: 1041817
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
قالیباف:
رئیس مجلس گفت: حجت‌الاسلام آ‌ل‌هاشم به خوبی توانسته‌اند مسیر علمایی چون آیت‌الله شهید مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می‌توان مشکلات آنها را فهمید و نه می‌توان راه حلی برای آن پیدا کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، به منظور شرکت و سخنرانی در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی وارد تبریز شد.

قالیباف در این سفر ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

او سپس به دانشگاه تبریز رفت و در همایش«شهید شیخ محمد خیابانی» سخنرانی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت به تهران در اینستاگرامش نوشت: «امروز میهمان مردم شریف آذربایجان، علمای این دیار و نمایندگان پر تلاش و خدوم آذربایجان‌شرقی بودم و دیدم عموم مردم تا چه اندازه به حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای آل‌هاشم ( امام جمعه تبریز) علاقمند هستند و جوانان چقدر با این عالم دوست داشتنی و مهربان، راحت و صمیمی معاشرت می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم به خوبی توانسته‌اند مسیر علمایی چون آیت‌الله شهید مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می‌توان مشکلات آنها را فهمید و نه می‌توان راه حلی برای آن پیدا کرد.

حاج آقای آل‌هاشم امروز یکی از پرچمداران مسیر احیاء آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی در نسبت مسوولان با مردم هستند و تا امروز این حرکت را به خوبی و با تمام توان پیش برده‌اند.

با نقش‌آفرینی عموم جوانان از جمله جهادی‌ها و باکری‌های جوانی که در شهرها و روستاهای سراسر خطه آذربایجان، آرام و بی‌توقع مشغول مجاهدت هستند و با راهبری علمایی چون حجت‌الاسلام آل‌هاشم، ان‌شاءالله آینده‌ای بسیار درخشان و مثال زدنی در انتظار آذربایجان سرافراز خواهد بود.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر