کد خبر: 1039867
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

رپورتاژ آگهی/ جزیره کیش یکی از جزایر زیبای ایران است. مسافران زیادی در ایران در روزهای مختلف سال به کیش سفر می کنند. اما شرایط سفر به کیش در ایام کرونایی با روزهای دیگر متفاوت است. جزیره کیش به دلیل تفریحات و جاذبه های گردشگری خاص آن در بین گردشگران ایرانی بسیار محبوب است. اما با گسترش ویروس کرونا روند رو به رشد گردشگری در جزیره کیش متوقف شد. اما در حال حاضر با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

شرایط سفر به کیش در ایام کرونا
نمایی زیبا از جزیره کیش

شرایط سفر به کیش در روزهای کرونایی
در ایام کرونایی که بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شدند. بسیاری از مردم در خانه های خود ماندند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود. اما این قرنطینه بسیار طولانی شد و بیشتر مردم از آن خسته شدند و در نهایت با شیب آرامی، شرایط سفر در ایران دوباره به حالت قبلی برگشت و دوباره سفر به کیش در ایام کرونایی رونق گرفت.
مقامات مسئول، اظهار نظرهای مختلفی در این باره داشتند. بعضی از آن ها خواستار ممنوعیت سفر به کیش در ایام کرونایی بودند و بعضی دیگر اعلام کردند که با رعایت پروتکل های بهداشتی در هواپیما، هتل ها و جاذبه های گردشگری، سفر به کیش مانعی ندارد.
در هر صورت به هنگام سفر به کیش باید دستورالعمل های بهداشتی را برای سلامت خودتان رعایت کنید. این پروتکل ها عبارت اند از:
• شستشوی منظم دست ها
• دوری از جمعیت و شلوغی
• استفاده از ماسک مناسب و تعویض منظم آن
• ضدعفونی لوازم شخصی
• رعایت فاصله با حیوانات خیابانی
• استفاده نکردن از وسایل عمومی

شرایط سفر به کیش در ایام کرونا
سفر به کیش در دوران کرونا

جزیره کیش در دوران کرونا
جزیره زیبای کیش با مناظر زیبا و فوق العاده از پر گردشگر ترین جزایر ایران است. سواحل مرجانی، مراکز خرید متعدد، هتل ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری کیش، حتی در دوران کرونا مسافران زیادی به خود جذب کرده است.
شما نیز می توانید برای سفری مقرون به صرفه، تور کیش را انتخاب کنید. ارزانترین راه برای سفر به کیش این است که شما با یک تور لحظه آخری کیش راهی این جزیره شوید! این تورهای لحظه آخری از این قرار هستند که در روزهای آخر مانده به سفر اعلام می شوند و شما باید سریعا نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید، با سرعت برنامه های خود را برای سفر تنظیم کنید، چمدانتان را جمع کنید و راهی سفر شوید! نکته اینجاست که قیمت تور لحظه آخری کیش از قیمت هر تور دیگری پایین تر است و شرکت در آن ها فرصتی است که نباید از دستش بدهید!

تفریحات جزیره کیش در ایام کرونایی
تفریحاتی مانند شنا همچنان در ایام کرونا در کیش، قابل انجام است. همچنین جت اسکی روی آب، پاراسل، غواصی، فلای بورد معمولا به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت تک نفره انجام می شوند. اما تفریحاتی دیگر که امکان تک نفره برگزار کردن را ندارند مانند قایق سواری و شاتل سواری به صورت حداکثر 4 نفره برگزار می گردد. طبیعت گردی و دوچرخه سواری نیز همچنان در کیش قابل انجام است. رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کیش باعث شده شیوع آن در جزیره کم تر شود.
در اوایل دوران کرونا بعضی رستوران های کیش تصمیم به تعطیلی گرفتند و برخی دیگر با رعایت مسائل بهداشتی به کار خود ادامه دادند. در حال حاضر نیز رستوران های کیش با رعایت نکات بهداشتی فعالیت دارند و در سفر به کیش در ایام کرونا می توانید از آن ها استفاده کنید.

شرایط سفر به کیش در ایام کرونا
تفریحات کیش در روزهای کرونایی

سفر به کیش در نوروز 1400
سفر به کیش در نوروز 1400 یکی از پر بحث ترین خبرها در حوزه گردشگری بوده است. اختلاف نظرهایی درباره برگزاری تور کیش نوروز 1400 و یا عدم برگزاری آن وجود دارد. در هر صورت، در حال حاضر فعلا امکان رزرو برای آن وجود دارد.
سفر به کیش یکی از بهترین سفرهای نوروزی داخلی است. به این دلیل که در طول نوروز بهترین جشنواره های نوروزی با بهترین و شادترین برنامه های تفریحی در جزیره کیش برگزار می شوند و از طرفی هوای این جزیره نیز در ایام نوروز برای تفریح و گشت و گذار عالی می شود. با این حساب اگر شما هم می خواهید که در یک سری جشنواره جالب و مهیج شرکت کنید و در ضمن خرید نوروزی تان را هم از مراکز خرید کیش انجام دهید و گذشته از این ها، با استفاده از اماکن تفریحی جذاب کیش شادترین نوروز را برای خودتان رقم بزنید، حتما در تور نوروزی ارزان قیمت کیش شرکت کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز
آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از (آژانس هواپیمایی مهرپرواز(www.mehrparvaz.com)) سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار