کد خبر: 1039807
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کارشناس مسئول بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان:
احمد تمیزی در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اعلام این مطلب گفت : مخابرات منطقه اصفهان بالغ بر ۳۰ طرح برای استفاده مشترکین اینترنت پر سرعت خود ارائه داده که همشهریان می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود ،یکی از این سرویس ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان با تشریح راه های ثبت نام اینترنت پر سرعت مخابرات اظهار کرد : متقاضیان می توانند از طریق سامانه تلفنی ۲۰۲۰،مراجعه به سایت www.tci.ir،کد ستاره بیست بیست مربع یا مراجعه حضوری به مراکز پاسخگویی نسبت به ثبت نام سرویس اینترنت مخابرات اقدام کنند.

وی افزود : مشترکین اینترنت پر سرعت مخابرات می توانند با نام کاربری و رمز خود  وارد سایت Adsl.tci.ir شوند و اطلاعاتی در زمینه کارکرد،ارتقا و خریداری سرویس ها و همچنین خرید شارژ مازاد کسب کنند.

تمیزی با اشاره به قابلیت جدید سرویس اینترنت مخابرات بیان کرد :یکی از قابلیت های جدید این است که مشترکین می توانند ارتباط خود را با اینترنت بعد از اتمام شارژ ماهیانه همچنان حفظ کنند تا بتوانند وارد سایت مخابرات شده و نسبت به ارتقا شارژ اقدام کنند.

گفتنی است هم استانی های عزیز می توانند با تماس با سامانه تلفنی ۳۶۳۶ سوالات خود در مورد سرویس های مخابراتی را ارائه کنند تا از طریق برنامه رادیویی چتر ارتباط به این سوالات پاسخ داده شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر