کد خبر: 1039072
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
سخنگوی اورژانس خطاب به افرادی که قصد سفر در تعطیلات پایان هفته را دارند هشدار‌هایی را صادر کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مجتبی خالدی اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی که ورود جبهه سرد در اکثر استان‌ها کشور را داریم و بارش باران و برف پیش بینی شده است لازم است چند نکته اساسی بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

خالدی گفت: یکی اینکه از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند چراکه غیر از شرایط کرونایی، شرایط جوی و شرایط جاده با دیگر مواقع سال متفاوت است و اگر خانواده‌ای مجبور به سفر شد حتماً تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را همراه خود داشته باشد.

وی ادامه داد: از محور‌های مواصلاتی اصلی تردد انجام شود به ویژه در محور‌هایی که گردنه و جاده‌های صعب العبور دارند.

سخنگوی اورژانس گفت: در استان‌های خرم آباد مخصوصاً محدوده نورآباد، درود و قسمتی از کوهرنگ، در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، مناطق کوهستانی اصفهان و مناطق کوهستانی زنجان که بارش برف و باران داریم تردد خیلی خطرناک است و رانندگی کردن در این محور‌ها هوشیاری و دقت بیشتری را نسبت به دیگر مواقع سال طلب می‌کند.

خالدی خاطرنشان کرد: اگر خودرویی در جاده‌ها دچار حادثه شد حتماً با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرد و طلب کمک کند، البته آدرس دقیق خیلی می‌تواند در شرایط حادثه کمک کننده عوامل اورژانس باشد تا پرسنل ما زودتر به محل حادثه برسند.

وی ادامه داد: تا روز یکشنبه شرایط جوی به همین صورت ادامه دارد و تقاضا می‌کنم که رانندگان توجه بیشتری را در رانندگی در جاده‌ها داشته باشند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار