کد خبر: 1039005
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
مأموران پلیس تهران جسد مرد ناشناسی را در فضای سبز بزرگراه محمدعلی جناح کشف کردند که با ضربات تکه سنگی به قتل رسیده‌بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۸‌بهمن مرد رهگذری هنگام عبور از فضای سبز بزرگراه محمد‌علی جناح در غرب تهران با جسد خونین مردی روبه‌رو شد و بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفت. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۳ شهرزیبا راهی محل شدند و در آنجا با جسد مرد جوانی مواجه شدند که داخل فضای سبز خونین افتاده بود.

بدین ترتیب وقتی مشخص شد این مرد با ضربات جسم سختی به سرش به قتل رسیده قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

مرد رهگذر به مأموران گفت: من کارمند اداره دولتی هستم و امروز به خاطر انجام کاری زودتر از محل کار به خانه برگشتم. لحظاتی قبل در حال بازگشت به خانه‌ام از داخل فضای سبز بودم که متوجه مردی شدم که در آنجا دراز کشیده بود. او بی‌حرکت بود و من هم کنجکاو شدم و به او نزدیک شدم که دیدم خونین روی زمین افتاده و نفس نمی‌کشد که موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

در حالی که معاینات تیم پزشکی نشان می‌داد مقتول سه تا شش‌ساعت قبل در همین مکان به قتل رسیده است، تیم جنایی برای شناسایی و بدست آوردن مدرکی به تن پیمایی از مرد جوان پرداختند، اما هیچ مدرک شناسایی پیدا نکردند.

بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی هویتش، مأموران در بررسی‌های میدانی در نزدیکی کشف جسد تکه سنگ خونینی را پیدا کردند که مشخص شد مرد جوان با آن تکه سنگ به قتل رسیده است.

در پایان قاضی دشتبان به مأموران پلیس دستور داد ضمن بررسی پرونده افراد گمشده برای شناسایی مقتول و تحقیق از اهالی آن محل، دوربین‌های مداربسته آنجا را بررسی و عامل یا عاملان مرگ مرد جوان را شناسایی کنند.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار