کد خبر: 1038947
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل:
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۴۰ نفر از کودکان در استان اردبیل از تحصیل بازمانده‌اند که به همین منظور به دنبال شناسایی، جذب و آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در چهارچوب قوانین مربوطه هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید غلامحسین گنجی در جلسه تخصصی بررسی مشکلات کودکان بازمانده از تحصیل در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای جذب و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار گرفته در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که ارائه راهکارهای لازم برای جلوگیری از بازماندگی تحصیل کودکان در دستور کار است، بیان کرد: در این زمینه درصدد هستیم برای تأمین نیرو، کتاب‌ها و ملزومات آموزشی سوادآموزان اقدام کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این موضوع می‌تواند در حل مشکلات مربوطه موفق عمل کند.

 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 140 نفر از کودکان در استان اردبیل از تحصیل بازمانده‌اند که به همین منظور به دنبال شناسایی، جذب و آموزش کودکان بازمانده از تحصیل در چهارچوب قوانین مربوطه هستیم تا بتوانیم در راستای حل مشکلات آنان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

گنجی ادامه داد: اجرای مطلوب برنامه‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای حل مشکلات مربوطه است که درصدد هستیم با اقدامات به عمل آمده برای حل مشکلات مربوطه اقدام کرده و برای پیشبرد اقدامات از ظرفیت سازمان‌هایی همچون بهزیستی نیز استفاده کنیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اتخاذ تصمیمات لازم و اساسی در این زمینه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی است که درصدد هستیم با همکاری‌های به عمل آمده در این زمینه موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم که این موضوع در گرو همکاری‌ها محقق می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر