کد خبر: 1038506
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
اخباری:
سرمربی ماشین سازی کسب سه امتیاز مقابل صنعت نفت را بسیار ارزشمند قلمداد کرد و آن را شوک روحی مناسبی برای شروع پیروزی‌های تیمش دانست.

محمدسعید اخباری، سرمربی ماشین‌سازی با حضور در نشست خبری درباره پیروزی ارزشمند تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بعد از ۱۵ هفته گفت: باید از تیمم تشکر کنم و تبریک بگویم که مرد و مردانه جنگیدند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند. مانند هفته‌های قبل فوتبال خوبی بازی کردیم اما متاسفانه در هفته‌های گذشته بدشانس بودیم و به امتیاز نمی‌رسیدیم و بازنده بودیم یا مساوی می‌کردیم. امروز همه همدل بودیم و کاری نداشتیم با چه تیمی بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این برد را به هواداران فهیم ماشین سازی تقدیم می‌کنم که در این چند هفته حامی ما بودند. همچنین برد را به اتابک زارعی تقدیم می‌کنیم که در نیمه اول آسیب دید و ان‌شاء‌الله بعد از این بازی هم به بیمارستان می‌روم. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به کیفیت صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی بازی کردیم که با شایستگی در بالای جدول است. هیچی تیمی مانند صنعت نفت توپ را مقابل ما در کنترل نداشت. امیدوارم در ادامه مسیر با کسب این برد، باز هم سه امتیازهای شیرین کسب کنیم و بتوانیم مسئولان را دلگرم کنیم. الان نیاز داریم بازیکنانی را در نیم فصل جذب کنیم که به مجموعه ما کمک کنند. با این سه امتیاز بردها شروع می شود و تیم‌مان نیاز به یک شوک روحی داشت.

اخباری خاطرنشان کرد: دوست دارم از تمام مسئولان که لطف داشتند و من را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند، تشکر کنم. همه می‌دانیم که سفارش وزیر، معاون و یک سری مسائل در انتخاب سرمربی دخیل است اما مالک تیم دنبال نتیجه گرایی نبودند و به من اعتماد کردند. این آغاز راه است و امیدوارم کمک کنیم با اضافه شدن چند بازیکن این تیم موفق شود. این بازیکنان حرف‌های زیادی در لیگ دارند. بازیکنان ما هم بعد از ۱۵ هفته به این برد رسیدند و سعی می‌کنیم نهایتا یک روز خوشحال باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر