کد خبر: 1037750
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در زمان حاضر ۱۰ شهرستان استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد و یک شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

علیار راستگو  افزود: در حالی که هفته قبل تنها هفت شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت زرد کرونایی و بقیه در وضعیت آبی قرار داشتند، از امروز شنبه این آمار به ۱۰ شهرستان زرد و یک شهرستان نارنجی تغییر یافته است.  

وی کم توجهی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دلیل اصلی تغییر وضعیت کرونایی شهرستان های آذربایجان شرقی دانست و گفت: از امروز به مدت یک هفته شهرستان عجب شیر در وضعیت نارنجی از نظر کرونایی است.

وی از آذرشهر، اهر، بناب، تبریز، جلفا، سراب، شبستر، مراغه،  مرند و ملکان نیز به عنوان شهرستان هایی یاد کرد که وضعیت آنها از نظر شیوع کرونا ویروس زرد است.

راستگو ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان عجب شیر از امروز تا یک هفته آینده ممنوع بوده و ممنوعیت تردد شبانه خودروها در همه شهرستان ها از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد همچنان جاری است.

وی هشدار داد که اگر پروتکل های بهداشتی توسط مردم رعایت نشود، اعمال محدودیت های بیشتر کرونایی گریزناپذیر خواهد بود که بدون شک بروز این وضعیت در آستانه سال نو به ویژه برای اصناف و کسبه خوشایند نخواهد بود.  

جانشین ستاد استانی مقابله کرونای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: متوسط رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان نسبت به هفته گذشته در مجموع  پایین آمده است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر