کد خبر: 1037441
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام مرحوم میناوند و انصاریان، گفت: از ابتدای شورای پنجم ۵۵۰ نام گذاری معبر و خیابان در پایتخت انجام گرفته است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محمد جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام این افراد در نظر گرفته شده، ولی هنوز در کمیسیون نامگذاری مطرح نشده و بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل تعداد زیاد نامگذاری در خیابان‌های تهران دیگر خیابانی برای نامگذاری جدید باقی نمانده است، گفت: خیر این چنین نیست، تهران ۷۰ هزار معبر دارد و از ابتدای شورای پنجم و طی سه سال گذشته فقط ۵۵۰ نام گذاری در پایتخت انجام گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این تعداد نامگذاری کمترترین میزان نام گذاری در ۵ دوره گذشته شورای شهر بوده و در دوره‌ای از فعالیت شورا در زمان‌های گذشته ۳ هزار نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران صورت گرفته است.

حق شناس گفت: به دلیل اینکه نام گذاری‌ها در شورای پنجم متفاوت انجام گرفته برخی گمان می‌کنند که تعداد نامگذاری‌ها بسیار زیاد بوده است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
مشکل مردم رو حل کردید،!@@ با این کارهاتون خجتلت نمیکشید از این مردم نجیب،،؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار