کد خبر: 1037190
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: تا اواخر هفته و تا روز پنجشنبه جوی آرام را در بیشتر نقاط کشور خواهیم داشت. این شرایط سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر پنجشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشورمان خواهد شد افزود: ابتدا این بارش‌ها از غرب و مناطقی از شمال غرب شروع می‌شود. روز جمعه مناطق غربی کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و همینطور دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال غرب کشورمان هم شاهد بارش خواهند بود.

رفیعی ادامه داد: روز شنبه بارش‌ها در مناطق غرب و جنوب غرب کشورمان شدت پیدا خواهد کرد و گستره این بارش‌ها روز شنبه به دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشورمان هم کشیده خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز آسمان صاف است که در برخی از ساعت‌ها همراه با غبار محلی خواهد بود. فردا هم وضع به همین ترتیب خواهد بود. حداکثر دما امروز در تهران پانزده درجه بالای صفر خواهد شد که نسبت به دیروز یک درجه افزایش خواهد داشت. حداقل دمای پایتخت هم پیش بینی می‌شود فردا به چهار درجه بالای صفر برسد.

وی بیان داشت:، اما سردترین مرکز استان هم امروز شهرکرد با دمای حداقل دوازده درجه زیرصفر و گرمترین مرکز استان دیروز بندرعباس با دمای حداکثر بیست و پنج درجه بالای صفر گزارش شده است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار