کد خبر: 1036209
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری باشکوه این برنامه ها ضربه سخت و محکم به دشمنان اسلام و انقلاب است.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده  در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر در سپاه عاشورا، افزود: باید اهمیت بزرگداشت انقلاب به نسل جوان و آینده بازگو شود تا نسل جدید نسبت به شکوه و عظمت این انقلاب مردمی بیش از پیش پی ببرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است، اظهار داشت: بر همین اساس باید این وجهه مردمی بودن انقلاب در برنامه‌های دهه فجر حفظ شده و بیش از گذشته تقویت شود.

گل محمدزاده ادامه داد: هم زمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام فاطمه زهرا (س) نه تنها موجب محدودیت در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نخواهد شد بلکه بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می ‌کند.

وی اضافه کرد: باید روزهای خاطره انگیز دوران انقلاب را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد، با برپایی و برگزاری آیین ها و برنامه های مختلف گرامی داشته شده و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را  به درستی و منطبق بر ماقعات تاریخی یادآور شویم.

گل محمدزاده با اشاره به شعار محوری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امسال شعار محوری دهه فجر "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار" نامگذاری شده است که این شعار در ۱۰ عنوان برنامه ریزی شده تا در اجرای برنامه ها مد نظر قرار داده شود.

وی به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر