کد خبر: 1032931
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی 44 عنوان برنامه در شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش جوان به نقل  از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه بصیرت گفت: در گرامیداشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت مردمی با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی بیش از 44 عنوان ویژه برنامه در شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، افزود: امسال با توجه به توطئه های دشمن، برنامه های بصیرتی شاخص و اثرگذاری در کشور برگزار می‌شود که متناسب با آن در شهرستان شهرکرد نیز چنین برنامه هایی تدارک دیده شده است.

جمشیدی با تاکید بر تبیین ابعاد فتنه های دشمن در کشور، گفت: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین این فتنه ها بود که مردم ولايتمدار استان و همچنین شهرستان شهرکرد بصورت خودجوش یک روز زودتر از سراسر کشور و هشتم دی ماه به خيابان آمده و ضمن محكوم كردن اقدامات خرابكارانه آشوبگران وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.

 وی افزود: دشمن در فتنه 88 با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی, تیر دشمن به سنگ خورد و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان و دل از نظام و انقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن دشمنان انقلاب شد.

 فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو تأکید و اعلام کرد: این حضور حداکثری هراس دشمن را در پی دارد چرا که منافع خود را در عدم شرکت مردم در پای صندوق‌های رأی می‌دانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر