کد خبر: 1032517
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه ۹ دی ۱۳۸۸ برگ زرینی به صفحات نظام افزود، گفت: حرکت مردم در این روز، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

محمدرضا مشایخی  در جلسه هماهنگی مراسم دی ماه حضور پرشور و خودجوش مردم در صحنه انقلاب، پایبندی به نظام و پشتیبانی آنان از ولایت فقیه را فارغ از مسائل جناحی و سیاسی مثال زدنی و بی نظیر در دنیا خواند و اظهار کرد: این حرکت در پای انقلاب بودن مردم را برای چندمین بار به اثبات رساند. 

وی با اشاره به اینکه ۱۳ دی مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار دلهاست، گفت: تشییع میلیونی پیکر این شهید بزرگوار بزرگترین بدرقه جهانی را به نمایش گذاشت و پس از آن با حمله موشکی ایران به عین الاسد که یکی از مهمترین پایگاههای آمریکا و مقر شیطانی به شمار می رفت، هیمنه پوشالی استکبار جهانی در هم شکست. 

مشایخی با اشاره به اینکه ۱۷ دی مصادف با اربعین شهید هسته ای ایران، فخری زاده و ۱۹ دی نیز مصادف با قیام خونین مردم قم است، تاکید کرد: در تمامی این برنامه ها باید به ماندگاری آنها، انتقال ارزش ها و باورهای این روزها به جامعه هدف که نوجوانان و جوانان را شامل می شود توجه کرد. 

فرماندار ویژه میانه، تکرار چنین برنامه های پرشکوه و باعظمت در فضاهای عینی و مجازی را سبب مباهات ایران و استیصال و ضعف هر چه بیشتر دشمنان و معاندین نظام بیان و تاکید کرد:  بصیرت افزایی، ولایتمداری و اتحاد ملی، تقویت غیرت و بصیرت دینی، لحظه شناسی و انتقال باورها و ارزشهای دینی و فرهنگی به نسلهای آتی لازمه مملکت اسلامی ایران است.

مشایخی بر ضرورت پررنگ کردن محکومیت تروریسم، جهاد هسته ای، بصیرت، غیرت دینی و ولایتمداری در تمامی برنامه های اجرایی دی ماه تاکید و اضافه نمود: اعضای کمیته های چندگانه روز بصیرت و شورای اداری، شهرداران و بخشداران باید در فضاسازی و رودی ادارات و در بنرهای مورد نیاز برای نصب به سردرب ادارات و فضاهای دیگر باید به تلفیقی از موضوعات مهم این دهه بویژه شهادت سردار دلها توجه ویژه نشان دهند. 

وی در ادامه به طرح شهید سپهبد سلیمانی با محوریت شبکه بهداشت و سپاه در موضوع کرونا و اجرای طرح در شان این شهید بزرگوار اشاره کرد و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر طرح با وحدت، همدلی، قوت و قدرت تاکید کرد. 

فرماندار ویژه میانه در پایان از ثبت کشوری مدرسه های زینبیه و ثارالله جزو میراث دفاع نقدس و آثار تاریخی و فرهنگی خبر داد و این امر را از مطالبات و خواسته های دیرین مردم و مورد پیگیری از گذشته خواند و برای ثبت آنها در رده های فراتر از کشوری اظهار امیدواری کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر