کد خبر: 1032078
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: دانشمندان و نخبگان متحول کننده جامعه در زمینه‌های مختلف هستند و در این شرایط حساس کشور به رفع بسیاری از مشکلات جامعه کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست صمیمی با مبتکران و نخبگان علمی بسیج اظهار کرد: در این شرایط که سراسر کشور درگیر جنگ اقتصادی و ازسوی دیگر جنگ سلامت است باید از ظرفیت پژوهشی بسیج در حوزه‌های کار، تولید و مدیریت بیش از پیش بهره برد.

وی افزود: ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بسیج در حوزه پژوهش به رفع بسیاری از مشکلات جامعه در این مقطع بسیار حساس بطور موثر کمک می‌کند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همراهی و تعامل مطلوبی در استان اردبیل بین مراکز دانشگاهی و علمی با بسیج و سپاه این استان وجود دارد، بیان کرد: فعالیت‌های مفیدی در این ارتباط انجام شده که اجرای طرح سردار شهید سلیمانی به منظور مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا ازجمله آنهاست.

بهنامجو گفت: باوجود تنگنا و مشکلات، استان اردبیل طی چند سال اخیر در ارتباط با دستیابی به انواع پیشرفت‌های علمی و فناورانه حرکت رو به جلو داشته است. 

وی وضعیت این استان در زمینه پیشرفت‌های علمی را مطلوب توصیف و در عین حال تشریح  کرد: برای جبران عقب افتادگی‌های گذشته و رسیدن اردبیل به جایگاه شایسته خود در کشور باید به کارها و فعالیت‌های پژوهشی شتاب بیشتری داد.

استاندار اردبیل دانشمندان و نخبگان را متحول کننده جامعه در زمینه‌های مختلف دانست و افزود: به همین علت نظام سلطه‌گر و بدخواهان این مرز و بوم برای ضربه زدن به ایران بطور مرتب این افراد را در تیررس اهداف نامیمون خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این نشست گفت : همه توان و ظرفیت موثر بسیج در زمینه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی به خدمت گرفته شده است.

سردار جلیل بابازاده قانع افزود : دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم با تمام توان و با توسل به شیوه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف پلیدشان در عرصه جنگ نرم علیه کشورمان حرکات گسترده‌ای را آغاز کرده و قصد دارند جامعه ایران را بی آبرو کرده و از درون متلاشی کنند.

وی با بیان اینکه هر گامی که جوانان ایرانی در مسیر پیشرفت‌های علمی بر می‌دارند باعث مایوسی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌ها می شود افزود : بسیج برای کمک به نهادهای دولتی استان اردبیل به عنوان یک بازوی کمکی گام به پیش گذاشته است.

بابازاده گفت : سازمان بسیج علمی، فن آوری و پژوهش اردبیل با تمام توان خود در کنار سایر ارگان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی این استان برای دستیابی بیش از پیش جوانان منطقه به موفقیت‌های علمی فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جوانان اردبیل را بسیار با استعداد دانست و ادامه داد: بعضی از این عزیزان دارای ایده ها ، طرح ها ، اختراعها و کارهای ابتکاری جالب و موثر برای از میان برداشتن بخشی از مشکلات جامعه می باشند که با تاسف گاهی به دلیل عدم استقبال از کارهای ابتکاریشان از ادامه راه دلسرد و نامید می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر