کد خبر: 1032043
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
امام جمعه مراغه:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: در این روزهای سخت کرونایی کادر درمان و بهداشت به خصوص پرستاران زینب گونه حرکت و زندگی می‌کنند و خداوند شاهد همه چیز است و پاداش این روزها را خواهد داد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی  در مراسم روز پرستار که با حضور برخی از مسوولان و مردم در بیمارستان امیرالمومنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زینب (س) در روز عاشورا با وجود اینکه تمامی نزدیکان خود را در یک روز از دست داد اما در همان شرایط سخت با قامت استوار ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه بایستی اهل بیت (ع) را اسوه و الگوی خود قرار دهیم، گفت: قشر پرستار ایثارگرانه، فداکارانه در خدمت بیماران کرونایی هستند و در طول این مدت کمتر کسی انتطار اینگونه رشادت ها و از خودگذشتگی ها را از زحمتکشان این عرصه داشت.

وی تاکید کرد: صبر زینبی را برای پرستاران در این روزهای سخت آرزومندیم و امیدواریم با همراهی مردم کرونا را در آینده نزدیک شکست دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: کادر درمان همیشه در سخت ترین شرایط در کنار مردم حضور داشتند و از زمان شیوع کرونا شجاعانه در برابر این ویروس منحوس به مقابله پرداخته اند.

سید علی موسوی گفت: کرونا روح ایثار، گذشت، اتحاد و اتفاق را دوباره در بین تمامی مردم و به خصوص کادر بهداشت و درمان زنده کرد.

وی افزود: روزهای کرونایی همانند روزهای جنگ است و مردم کشورمان در تمامی حوزه ها در حال مقابله با بیماری هستند.

وی اضافه کرد: کمک های مومنانه، نذر خون، رشادت های کادر درمان و به خصوص شهدای مدافع سلامت، حصور اقشار مختلف در ضدعفونی ها و ایست و بازرسی ها، همراهی اصناف و بسیار از موارد دیگر نشان از این اتحاد و مقابله تمامی اقشار با بیماری کرونا دارد.

وی به شب یلدا و خطرات دورهمی ها اشاره کرد و گفت: از تمامی مردم انتظار داریم شب یلدای امسال را در خانه بمانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر