کد خبر: 1030082
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
مرد فریبکار که متهم است در جریان ارتباط پنهانی همسرش را به قتل رسانده‌است به زودی پای میز محاکمه حاضر می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۱۷‌فروردین‌سال‌۹۶، مأموران پلیس شهرستان اسلامشهر از مرگ مشکوک زن ۲۷‌ساله در بیمارستان امام رضا باخبر و راهی محل شدند. با انتقال جسد آزیتا به پزشکی قانونی، خواهرش گفت: روز گذشته شوهر خواهرم تماس گرفت و سراغ خواهرم را گرفت. نگران شدم به همین خاطر با تلفن همراه آزیتا تماس گرفتم که زن غریبه‌ای جواب داد و گفت در امامزاده عقیل خواهرم را کنار قبری خالی دیده که تقلا می‌کرد و آنطرف‌تر هم مرد جوانی شاهد دست و پا زدن خواهرم بوده است. وی ادامه داد: از شنیدن حرف‌های زن ناشناس شوکه شدم و بلافاصله به امامزاده رفتم که دیدم خواهرم بیهوش کنار قبری افتاده است. با عجله او را به بیمارستان رساندیم، اما خواهرم بر اثر ضربه مغزی فوت کرد.

وی ادامه داد: خواهرم مدتی قبل فهمیده بود شوهرش با زنی ارتباط دارد به همین خاطر با هم اختلاف داشتند. پیمان مرد دروغگویی است. از او به‌خاطر قتل خواهرم شکایت داریم. با ثبت این توضیحات، مرد جوان بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد و با ادعای اینکه همسرش خودکشی کرده‌است، گفت: همسرم یکبار قرص خورده‌بود، اما خیلی زود او را به بیمارستان رساندم و نجات یافت. این گذشت تا اینکه همسرم یک روز قبل از مرگش پیامی به خواهرم فرستاده بود و در آن گفته بود می‌خواهد خودکشی کند و از او حلالیت طلبیده بود، حتی دو فرزندم را نیز به خواهرم سپرده بود.

متهم در توضیح رفتن همسرش به امامزاده گفت: آن روز در خانه بودم که همسرم همراه پسرم از خانه بیرون رفت، اما دخترم در خانه بود. دقایقی نگذشت که پسرم به خانه برگشت و گفت مادرش به تنهایی سوار یک پراید شده و رفته است. فکر کردم به خانه مادرش رفته به همین خاطر با منزل آن‌ها تماس گرفتم، اما مادر همسرم با تندی جواب داد و گفت این موضوع به آن‌ها ربطی ندارد. او فقط خواست ۸‌میلیون‌تومان پولی را که سال‌۸۵ از آن‌ها گرفته‌بودم، برگردانم. مرد جوان در آخر ادعای خواهر همسرش درباره رابطه با زن غریبه را نیز رد کرد و گفت انگیزه‌ای برای قتل نداشته است. با ثبت این اظهارات، تلاش‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد زوج جوان ساعتی قبل از حادثه درگیر شده‌بودند. همچنین کارشناسان پزشکی قانونی نیز با اشاره به آثار کبودی روی بدن مقتول و تأیید ضرب و شتم از سوی فرد دیگر، تأیید کردند.
با به دست آمدن این اطلاعات مرد جوان به اتهام قتل شبه عمد و ضرب و جرح عمدی همسرش راهی زندان شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا مرد جوان در یکی از شعبات دادگاه محاکمه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار