کد خبر: 1029821
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شهر‌های قرمز و نارنجی را تشریح کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ "احمد کرمی اسد" رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت‌هایی که مشمول گروه ۳ مشاغل باشد، در حوزه آموزشگاه‌های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

سرهنگ کرمی اسد بیان داشت: بر همین اساس در شهر‌ها و استان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، فعالیت‌های آموزشگاه‌های رانندگی شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد است ممنوع بوده و این موضوع از طریق پلیس راهور استان‌های سراسرکشور و اداره آموزشگاه‌های مرکز صدور گواهینامه بصورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه اظهار داشت: در بحث آموزش و آزمون‌های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بر این است در محل آموزشگاه‌های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون‌های عملی، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار