کد خبر: 1029652
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
نماینده ارومیه در مجلس گفت:‌ امروز اگر حقوق‌های نجومی را شاهد هستیم به خاطر دور شدن از اصول سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور طی تذکری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های کلی 26 بند را مورد تأکید و تذکر قرار داده‌اند.

وی عدالت‌محوری در جذب و تداوم خدمت، رعایت در نظام پرداخت، حفظ کرامت و عزت،ایجاد تعادل بین کار و زندگی افراد و سطح خدمات‌رسانی برتر را از جمله سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری خواند و گفت: این سیاست‌ها به قدری شفاف و واضح است که اگر همین‌ها را به دستگاه‌های اجرایی دهیم همه مسائل حل خواهد شد اما چنانچه آنها را تغییر دهیم همین بلایی که اکنون سر کشور آمده است ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد:‌کسی که حقوق 5 میلیونی دریافت می‌کند وقتی به مسؤولیت بالاتری در همان نهاد می‌رسد سه برابر آن دریافت می‌کند اشکال کار کجاست؟‌ متأسفانه ما از مبنای کلی سیاست‌های رهبری به دور شده‌ایم.

ذاکر همچنین یادآور شد: اگر امروز حقوق‌های نجومی وجود دارد به خاطر این است که از اصول سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری دور شده‌ایم و نتیجه آن گلایه‌مندی مردم از حقوق‌شان شده است.

وی تناسب‌سازی حقوق‌بگیران در میان شاغلان و بازنشستگان را از جمله مواردی خواند که باید در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار