کد خبر: 1028682
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه با استفاده از کنتورهای دیجیتال علاوه بر ضبط کارکرد انرژی، اطلاعات دیگری همچون ولتاژ نیز مشخص می‌شود، گفت: ۵۴ درصد مشترکان برق تبریز از کنتور دیجیتال استفاده می‌کنند.

عادل کاظمی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: تجهیز به کنتور دیجیتال ظرفیت بزرگی برای انتقال مشخصات نوسان ولتاژ مشترکان است تا کیفیت برق آنان همچنان مطلوب باشد. 

وی ادامه داد: وضع ولتاژ شبکه در سطح شرکت، به سه منطقه‌ سبز(قابل قبول)، زرد و قرمز(غیر قابل قبول) تقسیم‌بندی شده است و بیش از ۹۷ درصد مشترکان از ولتاژ استاندارد برخوردار هستند و ۲ درصد در منطقه‌ زرد و تنها یک درصد در منطقه‌ قرمز قرار دارند و دارای برق کم کیفیت می باشند.

کاظمی با بیان اینکه مشترکان برق تبریز در بخش فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت در منطقه‌ شمال‌غرب و حتی شرکت‌های توزیع برق کشور، از نظر ولتاژ در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند، افزود: این روند بر اساس گزارش‌های دریافتی ماهانه‌ سال جاری، در نتیجه اصلاح شبکه و اصلاح بخش غیراستاندارد ولتاژ مشترکان روند کاهشی داشت و تلاش داریم بخش‌های غیراستاندارد ولتاژ را اصلاح کرده و به جایی برسیم که ۱۰۰ درصد مشترکان، از ولتاژ استاندارد برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه طرح چاوش به منظور پایش، کنترل و بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان و در نتیجه افزایش رضایتمندی مشترکان از سوی شرکت توانیر ابلاغ شده است، اظهار کرد: ولتاژ بالای ۹۷درصد مشترکان در ۶ ماهه اول سال ۹۹ استاندارد است.

کاظمی گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بهبود وضعیت ولتاژ مشترکان به‌صورت منسجم انجام داده است و بر این اساس اقدام به شناسایی مناطق دارای افت ولتاژ کرده و پس از شناسایی نسبت به رفع افت ولتاژ آن‌ها اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه در رابطه با طرح چاوش (طرح اصلاح وضعیت ولتاژ مشترکان) در ۶ ماه نخست سال ۹۹ شرکت توزیع نیروی برق تبریز اقدام به ساخت ۱۸ دستگاه پست توزیع و جابجایی ۳۸ دستگاه ترانس پربار و کم‌بار کرده است، اعلام کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، درصد مشترکین دارای ولتاژ استاندارد از میزان ۹۶ درصد در سال ۹۸ به بالای۹۷ درصد در ۶ ماه نخست سال ۹۹ افزایش پیدا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر