کد خبر: 1027887
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: ۳۱۰ پایگاه مقاومت بسیج برای خدمات‌رسانی بهداشتی با همکاری کادر بهداشت و درمان در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ حسن دهقان‌نیا در نشست با خبرنگاران در آستانه فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: 310 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل به پایگاه سلامت تبدیل شده ودرراستای پیشگیری ازویروس کرونا وخدمات رسانی بهداشتی پیشگام خواهند بود.

وی از اجرای طرح شهید سلیمانی بامحوریت پیشگیری ازویروس کرونا به صورت خانه به خانه خبرداد وافزود: این طرح با حضور بسیجیان، پزشکان و پرستاران در قالب گروه‌های جهادی  و جامعه پزشکی به صورت خانه به خانه اجرا می‌شود تا با شناسایی و غربال بیماران ابتلا به کرونا و قرنطینه  بیماران نسبت به کاهش و ریشه کن شدن بیماری از کشور نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل از توزیع سه هزار بسته مواد غذایی در راستای کمک های مومنانه به مناسبت هفته بسیج درشهرستان اردبیل خبرداد وگفت: تاکنون 40 هزار بسته مواد غذایی در راستای کمک های مومنانه بین نیازمندان درشهرستان اردبیل توزیع شده است.

دهقان‌نیا با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج در سال 99، بسیج پیش‌روی خدمت و امید آفرینی، انتخاب شده، افزود: به منظور تبیین و کمک به تحقق جهش تولید، همه اصناف بسیجی دست به دست هم دادند  تا در قالب کمک مومنانه در هفته بسیج  بیش از 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر