کد خبر: 1027242
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مشارکت خیران در اجرای طرح "آجر به آجر" گفت: امسال ۳۵ باب مدرسه با مشارکت ۹ میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز این شهرستان نوسازی شده اند.

یوسف داودی در بازدید از مدارس درحال بازسازی و اجرای طرح "آجر به آجر" در روستای ابرغان افزود: ساختمان تعدادی از مدارس شهری و روستایی سراب، قدمت بیش از ۵۰ ساله دارند و برخی از آن‌ها در اثر زلزله سال گذشته، تخریب شده اند و فاقد استاندارادهای لازم می‌باشند.

وی گفت: بر اساس اعلام مدیر آموزش و پرورش سراب ۳۶ باب مدرسه نیاز جدی به تخریب و بازسازی دارند و تا ۶ سال آینده، با افزایش جمعیت دانش آموزی مواجه خواهیم بود.

داودی با اشاره به تخریب تعدادی از مدارس سراب، بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته، از مسئولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست به بازسازی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.

هشت باب مدرسه در حال نوسازی است

فرماندار سراب نیز گفت: با پیگیرها و تلاش‌های نماینده مردم سراب، همت خیران مدرسه ساز و اعتبارات دولتی، ۲۷ باب مدرسه در طی چهار سال گذشته در این شهرستان مقاوم سازی شده اند.

حسن یحیوی افزود: در سالجاری نیز ۸ باب مدرسه در مناطق شهری و روستایی در حال نوسازی است که عملیات احداث مدارس ۱۲ کلاسه ابوریحان و ۴ کلاسه روستای ناراب در حال اتمام است.

در این بازدید مقرر شد یک باب سالن ورزشی مدارس، به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت خیران و اداره ورزش و جوانان در روستای ابرغان احداث شود.

همچنین خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی متعهد شدند یک باب مدرسه ۶ کلاسه در این روستا احداث کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر