کد خبر: 1026430
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تشکل‌های دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های دانش آموزان داشته باشند و در راستای تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  در دیدار آنلاین با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل‌ها، اظهار کرد: محتوا سازی برای تربیت اجتماعی و ایجاد روحیه امید در نوجوانان، رسالت اصلی تشکل‌های دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکل‌های دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان‌های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و موثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان تشکل‌های دانش آموزی و معاونان تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادر سازی کنند، چرا که آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.

وی از مسئولان تربیتی و تشکل‌های دانش آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشند تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر