کد خبر: 1024699
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام قیمت مناسب عرضه گوشت قرمز، گفت: از شنبه هفته آینده گوشت قرمز با حداکثر سود ۱۵ درصد در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: عباس قبادی در یک برنامه خبری در رابطه با تنظیم بازار گوشت قرمز اظهار کرد: قیمت تمام شده تولید گوشت قرمز گوساله حدود ۹۹ هزار تومان است و در نقاط مختلف کشور قیمت عرضه گوشت قرمز برای مصرف کننده نیز متفاوت است.

وی با بیان اینکه وضعیت تولید گوشت قرمز مساعد است، گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز مقرر شده بود که توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار شهرداری انجام شود به این ترتیب که میادین مکان‌هایی را برای توزیع گوشت قرمز در اختیار توزیع کننده با اجاره بهای پایین و یا به صورت رایگان قرار دهند که ظاهرا این موضوع مورد استقبال توزیع کنندگان گوشت قرمز قرار نگرفته است.

وی با بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای توزیع گوشت از طریق میادین میوه و تره‌بار انجام خواهد شد تا از روز شنبه گوشت قرمز در این میادین با قیمت تمام شده به علاوه ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان سود توزیع شود.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز مشمول قیمت گذاری نیست بیان داشت: با توافقی که بین شرکت پشتیبانی امور دام و تولید کنندگان دام سنگین انجام شده است مقرر شد تا این شرکت ذخایر استراتژیک خود را از تولیدات داخلی خریداری و تامین کند و همچنین دام خریداری و کشتار کند تا در میادین میوه و تره بار برای عرضه توزیع شود.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز مشمول قیمت گذاری نیست و وزارت جهاد اعتقادی به قیمت گذاری این محصول ندارد، گفت: در حال حاضر قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می‌شود.

گفتنی است مقدسی رئیس کانون انجمن صنفی دامداران قیمت تمام شده تولید هر کیلو گوشت قرمز گوساله بدون استخوان را ۹۹ هزار تومان اعلام کرده و معتقد است قیمت گوشت گوساله برای مصرف کننده نیز همین ۹۹ هزار تومان و حداکثر ۱۱۶ هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، دادرس مدیرعامل اتحادیه دام سبک نیز قیمت تمام شده تولید هر کیلو گوشت گوسفندی درب کشتارگاه را ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان عنوان کرد.

وی بیان کرد: قیمت گوشت گوسفندی برای مصرف کننده نیز قیمت تمام شده به علاوه ۱۰ درصد سود محاسبه می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
چرا دولت جمهوری اسلامی بر قیمت ها نظارت نمی کند؟!!!
دولت اگر توان نظارت ندارد ، اعلام نماید تا ملت تکلیفشان را بفهمند...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
مرگ بر گرانفروش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار