کد خبر: 1024403
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
نماینده مجلس:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران تحریم فرصت صادرات به بازار ۶۰۰ میلیون نفری کشورهای همسایه وجود دارد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در دیدار با اعضای شوراهای روستاهای جزیره اسلامی، اظهار کرد: ظرفیت های داخل کشور این امکان را فراهم کرده که مقابل تحریم ها بایستیم.
وی افزود: ایران یکی از سه کشور دنیا است که بیشترین تعداد کشور های همسایه را با ظرفیت بازار ۶۰۰میلیون نفری در اختیار دارد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مسوولیت ها، گفت: خدمت به مردم فلسفه اصلی و هدف نهایی مسولیت ها است که اگر نباشد آن دوران برای آن مسوول وبال خواهد شد.

تاج الدینی افزود: در گفتمان معصومین نیز خدمت به مردم به طور مداوم تاکید شده و اگر مدیران ما روزانه یک فراز از نامه ۵۳ نهج البلاغه را مرور کرده و بخوانند با عشق و علاقه بیشتری به مردم خدمت می کنند.
میرتاج الدینی ادامه داد: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه می فرمایند «مردم قضاوتی که درباره عملکرد یک مسوول انجام دهند خداوند نیز به همان قضاوت مردم نگاه خواهد کرد» و بهترین ذخیره برای مدیران و مسوولان عمل صالح و خدمت به مردم است.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط سخت و پیچیده که فروش نفت ما نیز تقریبا متوقف شده است باید دولت و مجلس به دنبال راه حل هایی جهت رفع مشکلات مردم باشند و به طور قطع این دوران سخت گذرا بوده و به پایان خواهد رسید و هرگونه حاشیه سازی، بازی در پازل دشمنان است.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دانش، تخصص و تکنولوژی در دانشگاه‌ها و جوانان این کشور آنقدر زیاد است که موردی سراغ نداریم که اراده کرده و نتوانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام میرتاج الدینی همچنین حضور مسوولان در کنار مردم در شرایط سخت را ضروری دانست.
وی ادامه داد: در مجلس چندین مورد را در ماه‌های نخست در اولویت قرار داده ایم یکی از اینها تامین قیر رایگان برای راه های روستایی است که یک میلیون تن قیر رایگان را به تصویب رساندیم که برخی بندها توسط شورای نگهبان رد شده بود که با حل مشکلات موجود، در جلسه روز چهارشنبه مجلس نهایی شد و این امر می تواند برای روستاییان خبر خوبی باشد.


وی اظهار کرد: همچنین در حوزه اقتصادی نیز در مجلس یارانه کالایی را به تصویب رساندیم که ۶۰میلیون نفر جامعه هدف ما هستند که ماهانه حساب خانوار شارژ شده و صرف خرید کالا شود که قرار است ظرف ۶ ماهه اجرایی شود.
وی افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان هم برای به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام مصوب کردیم که می تواند کمک شایانی به اتمام رساندن طرح ها باشد.

در این دیدار دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی جزیره اسلامی نیز به بیان نکات خود و مشکلات موجود پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر