کد خبر: 1024346
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
آیت‌الله رئیسی:
رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش مهم حفاظت اطلاعات سپاه در تولید قدرت و صیانت از اقتدار نظام، تأکید کرد: انجام رسالت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات محقق خواهد شد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه که امروز مهمان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بود، طی سخنانی در جمع معاونان و مدیران این سازمان با اشاره به اثر‌گذاری سپاه و تولید قدرت، عزت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام، اظهار داشت: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه که مسؤولیت صیانت و پاسداری از این منبع عظیم عزت و قدرت را بر عهده دارد، اهمیت مضاعف داشته و حساس‌تر است.

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد که انجام رسالت سپاه که عبارت از پاسداری از نظام انقلاب اسلامی است، با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد مقدس محقق خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه به تبیین توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است، اما هر زمانی که دشمنان در برابر این نظام الهی دست به اقدامی زده‌اند، با شکست مواجه و کاملاً علیه خودشان شده و این خواست و عنایت الهی و حضرت، ولی عصر (عج) به این ملت و مردم بوده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: دشمن برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی و فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان ورود کرد، اما ایستادگی ملت در برابر همه این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه با اطلاع از وضعیت کشور می‌گویم که ایران دارای منابع و پتانسیل‌های بسیار غنی و ارزشمند است، تصریح کرد که به پشتوانه جوانان می‌توان وضعیت کشور را در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی و معیشت مردم متحول کرد.

رئیس دستگاه قضا در پایان سخنانش تأکید کرد: همه ما به عنوان سرباز در خدمت نظام و ملت خواهیم بود و خداوند متعال نیز انشاءالله نصرت و عنایت خودش را بر این ملت تفضل خواهد کرد.

در ابتدای این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل میدان صبحگاه ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، سردار کاظمی رئیس این سازمان با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد این مجموعه در حوزه مأموریت‌های حفاظتی سپاه، به فضای همدلی و همکاری دستگاه قضایی با سازمان حفاظت اطلاعات سپاه اشاره و خاطر نشان کرد این سازمان با رعایت موازین شرعی و قانونی و با بهره مندی از مجموعه‌های صیانتی و نظارتی داخلی بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا، موجب حسن اعتماد دستگاه قضایی به اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی این سازمان شده است.

آیت‌الله رئیسی همچنین با حضور در مقابل یادمان شهدا در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و جبهه مقاومت ادای احترام کرد و از خانواده‌های معظم شهدای سازمان که در این مراسم حاضر بودند، تجلیل به عمل آورد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در هر زمینه ای که اسلام نیاز به پاسداری داشته باشد و در هر نقطه ای از جهان ، بر اساس واژه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" که در پائین آرم سپاه آمده و بر روی سینه هر پاسدار نقش بسته است ، بعنوان وظیفه ، نقش ایفا می نماید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار