کد خبر: 1024343
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدیر اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فروش شیر‌های خشک معمولی در فروشگاه‌های اینترنتی مجاز است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محمد حسین عزیزی مدیر کل اداره فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، درباره تبلیغ و فروش برخی مکمل‌های تغذیه‌ای مانند شیر خشک در برخی فروشگاه‌های اینترنتی گفت: فروش شیر‌های خشک یارانه‌ای برای کودکان زیر یک سال در این فروشگاه‌های ممنوع است و فروش شیر‌های خشکی که به عنوان مکمل و غذای کمکی مورد استفاده قرار می‌گیرند بلامانع است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در گذشته فروش هر نوع مکمل و شیر خشک از طریق فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع بوده است، اما اخیرا اجازه دادیم که غذا‌ها و غذا‌های کمکی و حتی شیر‌های خشک که خاصیت غذایی دارند نه درمانی از طریق این فروشگاه‌ا به فروش برسد.

وی ادامه داد: برای شیر‌های خشک ویژه نیز به دنبال سیستمی هستیم که از طریق آن بتوانیم با نظارت دقیق توزیع و فروش را انجام دهیم تا از این طریق بتوانیم رصد کنیم که این شیرخشک‌ها در اختیار کدام خانواده قرار گرفته است.

وی گفت: درحال حاضر سامانه حامی مسوول انجام این کار است. در خصوص فروش شیر‌های خشک در فضای مجازی نیز تخلفاتی وجود دارد که مردم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق شماره ۱۹۰ به اطلاع ما برسانند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار