کد خبر: 1024212
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
سرمربی تراکتور:
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از وضعیت موجود در نقل ‌و انتقالات گفت: قیمت‌ بالای درخواستی برای جذب بازیکنان کاذب است.

علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین تیم تراکتور، با بیان اینکه در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست، اظهار کرد: ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی‌ و پنج بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست دادیم.

وی افزود: منطقی نیست بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد تومان قراردادش بوده، اکنون  پنج و نیم میلیارد تومان پول بخواهد؛ یا بازیکنی که قراردادش سه میلیارد تومان بوده، امسال ۱۰ میلیارد درخواست کند، یک حبابی ایجاد شده که این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنی که قراردادش سال گذشته سه، چهار میلیارد بود، امسال از باشگاه ما ۱۰ میلیارد خواسته است؛ سیاست‌گذاری ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بود که در کنار پوشش نقاط ضعف و عمل به خواسته هواداران، زیاد وارد این فضای حباب نشویم. 

منصوریان ادامه داد: باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهم تر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است؛ امکانات تمرینی ما با امکانات تیم‌های صنعتی برابری می‌کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و سعی کردیم آنها را پوشش دهیم، افزود: ما هفت، هشت بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که سه، چهار بازیکن را در تیم‌های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم.

تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، فصل گذشته لیگ را با رتبه چهارمی به پایان برد و در جام حذفی قهرمان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر