کد خبر: 1022745
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از کشف جسد دو نفر از زیر حجم زیاد آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فلاح خبر داد و گفت: با توجه به اظهارات مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار، عملیات به پایان رسید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سید جلال ملکی با اشاره به اتمام عملیات عملیات آواربرداری و خاک‌برداری در محل حادثه آوار در خیابان فلاح اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز، آتش‌نشانان در پی جست‌وجو و آواربرداری در محل گودبرداری شده، موفق شدند به هر دو نفر مرد محبوس شده در زیر حجم زیادی از آوار که در فاصله کمی از یکدیگر مدفون شده بودند، دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: این افراد با احتیاط کامل به سطح زمین انتقال داده شدند و به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئول پروژه در حضور عوامل انتظامی اعلام کرد، فرد دیگری در محل حضور نداشته و لیست کارگرانی که در پروژه فعالیت داشتند، کامل است.

ملکی خاطرنشان کرد: در نتیجه عملیات آتش‌نشانان با توجه به اظهارات مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار، عملیات پایان یافت و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی و شهرداری شد.

گفتنی است؛ صبح روز گذشته یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ابوذر، خیابان فلاح که در مجاورت محل گودبرداری شده به عمق ۲۰ متر قرار داشت، فروریخت.

لازم به ذکر است، شامگاه پنجشنبه و صبح روز گذشته به ساکنان ساختمان‌های مجاور در محل گودبرداری شده این اخطار داده و تأکید شده بود که منازل اطراف را تخلیه کنند همچنین ایمن‌سازی‌های با نوار‌های خطر (نوار زرد رنگ) در محل صورت گرفته بود، اما علیرغم این تأکیدات، این دو نفر در ساختمان مجاور محل گودبرداری شده حضور یافته بودند که این حادثه رقم خورد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار