کد خبر: 1021798
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
مجری و ادراه‌کننده مناظره اول دو رقیب انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن ابراز تاسف برای مردم این کشور به دلیل شاهد بودن چنین مناظره‌ای، از ترامپ به دلیل برهم زدن برنامه‌های درنظر گرفته شده انتقاد کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «کریس والاس» مجری شبکه «فاکس نیوز» و اداره‌کننده مناظره اول دو رقیب انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا در واکنش به انتقاد‌ها به نحوه برگزاری این مناظره، گفت مردم آمریکا شاهد آن مناظره‌ای که انتظارش را داشتند، نبودند.

به گزارش پایگاه خبری «ریل کلیر پالیتیکس»، او با ابراز تاسف گفت: ناامیدی اینجاست که من و محققم به معنای واقعی صد‌ها ساعت برای آماده کردن یک مناظره جدی و اساسی تلاش کردیم.

والاس افزود: واقعاً به مناظره‌ای امید داشتم که فکر می‌کنم آمریکا می‌خواست شاهد آن باشد، مناظره‌ای که تبادل جدی نظرات باشد. حس می‌کردم همه مواد را فراهم کرده‌ام. من این کیک زیبا و خوشمزه را پخته بودم و بعد صادقانه بگویم رئیس‌جمهور پایش را وسط آن قرار داد.

وی در ادامه گفت: ناامیدکننده بود. برای من، زیرا تلاش زیادی برای انجام یک بحث جدی انجام داده بودم. خیلی ناامیدکننده‌تر برای مردم آمریکا، زیرا آن‌ها مناظره‌ای که می‌خواستند و لیاقتش را داشتند، دریافت نکردند. این ضرری برای کشور است، زیرا آن‌ها چیز‌هایی را که من فکر می‌کردم باید از این دو نفر بشنوند، نشنیدند.

علاوه بر والاس، بسیاری از رسانه‌های غربی به ویژه رسانه آمریکایی از عملکرد ترامپ در اولین مناظره با بایدن به شدت انتقاد کرده‌اند و وی را عامل ایجاد هرج و مرج و تنش در این مناظره می‌دانند. این در حالی است که ترامپ خود را پیروز این مناظره دانسته و به تمجید از عملکردش پرداخته است.

بعد از مناقشه پرهرج‌ومرج و پر از توهین سه‌شنبه شب، کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری در آمریکا اعلام کرده تغییرات احتمالی قوانین و قالب مباحثات ۱۵ و ۲۲ اکتبر را بررسی می‌کند. همچنین درخواست‌هایی مطرح شده مبنی بر این که مجریان مناظرات بتوانند میکروفون نامزد‌ها را در صورت نقض شدن قوانین مناظره از سوی آن‌ها قطع کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار