کد خبر: 1020394
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حمایت از زوجین و به همت بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در راستای کاهش دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات جوانان و اجرای گام‌های مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی در بسیج سازندگی سپاه نواحی شهرستان‌های سطح استان اردبیل آغاز شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان در سطح جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: بسیج سازندگی در صدد است تا در حمایت از زوجین و سال جهش تولیدو حمایت از کالاهای ایرانی با همکاری بسیج اقشار و مراکز نیکوکاری اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه کند و زمینه  ازدواج آسان جوانان را در جامعه فراهم سازد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در طرح جهیزیه آسمانی هر جهیزیه شامل12 قلم کالای ایرانی اعم از اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، فرش، یخجال فریزر، جاروبرقی، پتو، سرویس قابلمه، اتو بخار، پلوپز، سرویس آرکوپال، کتری برقی، ساعت و سرویس قاشق و چنگال وجود دارد که بسیار ارزان تر از قیمت‌های موجود در بازار است.

پیرجاهد تصریح کرد: این کالاها با ارزش 8 میلیون و 750 هزار تومان  قرار دارد که زوجین می‌توانند به صورت تک کالایی هم  انتتخاب کنند.

وی افزود: ثبت نام طرح جهیزیه آسان تا پایان ماه صفر توسط مراکز نیکوکاری و بسیج سازندگی انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر