کد خبر: 1019563
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه ناحیه و دستگاه های مربوطه در شهرستان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدای والا مقام اظهار داشت: همزمان باهفته دفاع مقدس بیش از 170برنامه باهمکاری سپاه ودستگاه های مربوطه درشهرستان اردبیل برگز ار  می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

فرماندار اردبیل افزود: هفته دفاع مقدس برای همگان بسیار حائز اهمیت است و نگاه‌ها و رویکردها به برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همگانی باشد و ازتمام ظرفیت برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل استفاده شود.

امامی یگانه عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والام مقام و رشادت‌های ایثارگران عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والامقام و ایثارگران به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال یابد.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی باترفندهای مختلف در صدد تضعیف  فرهنگ ایثار و فرهنگ‌دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان ونوجوان هستند که باید همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تانقشه های وتوطئه های دشمنان مثل همیشه به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

فرماندار اردبیل گفت: خانواده معظم شهدا بزرگترین افتخار و سرمایه و الگو هستند چرا که باگذشت جان و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند و ماقدردان این خانواده‌های بزرگ هستیم.

امامی یگانه گفت: مردم عنصر مقاومت هستند و علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و رسالت مسئولان در قبال مردم و حل مشکلات اقتصادی و تحقق مطالباتشان بسیار خطیر است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا و برگزاری نمایشگاه را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر