کد خبر: 1019540
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
رماندار بستان‌آباد با تاکید بر آغاز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در اسرع وقت، گفت: تا زمان تاسیس ساختمان درمانگاه در محل استیجاری به مردم شهرستان خدمات درمانی ارائه شود.

یدالله الهیاری در جلسه بررسی مشکلات محل احداث  درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بستان‌آباد با بیان اینکه نزدیک به ۴۵ درصد جمعیت شهرستان عضو بیمه تامین اجتماعی هستند و این سازمان  می‌تواند به اکثریت جمعیت شهرستان خدمات‌رسانی کند، اظهار داشت: تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی یکی از خواسته‌های اصلی مردم شهرستان می‌باشد.

وی گفت: از اینکه سه سال است محل احداث درمانگاه  کلنگ‌زنی شده است اما تاکنون هیچ اقدامی نشده جای تامل دارد، افزود: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اصل می‌باشد و با توجه به مشکلات حقوقی پیش آمده که قابل حل می‌باشد و با تعیین هیاتی از ادارات  ذی‌ربط با نظارت فرمانداری حل شود و با حل مشکلات حقوقی و تامین اعتباری که دارد در اسرع وقت عملیات ساخت و ساز ساختمان درمانگاه شروع گردد. 

الهیاری در ادامه از مدیریت تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی درخواست کرد تا زمان تاسیس ساختمان درمانگاه در محل استیجاری به مردم شهرستان  خدمات درمانی ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر