کد خبر: 1019240
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مدیرکل میراث ‌فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: عملیات بازگشایی محوطه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در میدان عالی‌قاپو با تملک و تخریب ساختمان بانک ملی و ملک مجاور با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، نادر فلاحی در عملیات آغاز بازگشایی محوطه مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار کرد: این پروژه در راستای پیگیری‌های مستمر حضرت آیت‌الله عاملی امام جمعه اردبیل و تامین اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی توسط استاندار اردبیل، توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان عملیاتی می‌شود.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح خبر داد و افزود: برای خرید این ساختمان‌ها شامل ساختمان بانک ملی و ملک مجاور آن، اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و توسط اداره‌کل میراث فرهنگی خریداری شد و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز ساماندهی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با همسطح‌سازی و توسعه محوطه مجموعه جهانی شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی زمینه برای معرفی هر چه بیشتر این مجموعه و افزایش ماندگاری گردشگران  در اردبیل افزایش خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر